Forever Young

cayank myrol !
Sunday 27 March 2011 ? 1 Atashinchi ?
I cayanx you snadsnad !
I cuma nakk you dpan mtea nyh ! blea bbrapea ary takk jmpea you ! I sedar ssuatu !
I'm in love with thiz guy ! he alwayz takes a good care of me !
he alwayz make me laugh and that he ... is youu !
blea stuu hary takk jmpea youu ! I rsea , sayanx I mkin kuadd !
untkk dpt kann kgmbiraan ! I bleyh dpatt katt mneamnea ! tpy ! I ttap maww youu bsmea I !
semea bleyh watt I ktawea ! tpy ! takk dea owanx yg bleyh sntOh aty I nyh ! kcuali youu !
can youu see that ?! sometimes , youu bleyh nmpakk ! I takk skea youu rpatt nan pompuan laen ! skranx youu twuu kann knapea I jdy cam tuhh ?! sbb , I takk nakk khilangan youu ! I cayanx youu !
I takk nakk youu jdy milik owanx laen , hunneyy !!




Thanks for reading :)




. Newer Post


// Forever Young-One Direction