Forever Young

Daging masak kicap -.-
Monday, 14 November 2011 ? 0 Atashinchi ?
Hohho , hello guyss !
I tried to cook xDDD - see the title ? Yjeahhh ! , #daging masak kicap# ___= i open the refrigerator . meat and chicken are there . pikirr punya lah pikirrr ap nak masak , #daging masak kicap adeee dalam kepaleee ! so , what wait anymore ? grab the meat and cuttttt ! dah letak garam kunyitt semua , then masok lha dalam kuali kan ? dha kering aer tuhhh , masokk lha minyakkkk . punyaa lhaa enthusiastic aku kacau daging tuhhh , tupptupppsss , dah garinxx gleaaa ! dalam hati aku , konfemmm dah masakk ! ambikkk satu , cube potong nan pisau , sbupss panass eann .... jenggggjengggg ____ meat has been cutttt ! whattt happened ? dekadddd dalam belumsss masakk woahhh ! blea aku pkirr-2 balik , if nak teros kan masak tuhhh -.- daging ukh akan hangusss ! sbupss dekadd luar glea dah garinxxx gleaaaa . then , dengan TERpaksa lhaa aku buang macam tuhh jehh daging ukh . MEMbazirrrr bukan ? Aaaarhhhh ! , nak buadd macamana lgii en ? Grrrrrrrrrrrrrr ____== twelve o'clock . kejapss lagiii my sister back from school . Apa pun tak ada kattt dapurrr . bukak peti ada telurrrr ! haaaaa goreng telurr jeh lhaa xDDD sangattt senang bukan ? beberapaa minitt selepass ituuhh , telur TERhidang di atas meja xD aku MEMberikan seNYUMAN yunx sngtttt ikhlas kpadee telurr ituu . HOHHO . __________________________====== TING TONGGG , TING TONGGGG . >== menandakan adikku sudah pulanggg :) *ayadd tak boleh blaaa * dia bukak saji . Zzzzzzzzzz telurrrrr jehh ? aku puns cakapss , alhaaaa makan jehlha ap yang adeeee ;-)



- dagingg ohhh dagingggg , nanti aku cuba lagi yeeee -

-telurrr ohh telurrr , naseb baik kau adeeee -


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction